snapchat
menu
Szukaj

#lawinyou – „marketing_prawniczy 2.0” dla studenta

ogolnopolska-konferencja-naukowa-marketing_prawniczy 2.0-marketingprawniczyumk-banner24 marca 2017 r. na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu odbędzie się pierwsza Ogólnopolska Konferencja Naukowa ,,marketing_prawniczy 2.0″. Organizatorem wydarzenia jest Koło Naukowe Marketingu Prawniczego UMK.

16 zaproszonych prelegentów podzieli się z uczestnikami wiedzą, doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat praktycznych zagadnień dotyczących marketingu prawniczego.

Celem konferencji jest:

– przekazanie studentom prawa wiedzy na temat budowania marki osobistej już na studiach,
– przedstawienie przykładowych rozwiązań marketingowych w działalności prawniczej oraz sposobów tworzenia profesjonalnego wizerunku w sieci,
– przybliżenie zagadnienia promocji usług kancelarii prawnych w Polsce,
– przybliżenie zagadnienia sprzedaży usług prawnych,
– wskazanie możliwych ścieżek rozwoju i zagrożeń, z którymi studenci mogą się zetknąć w przyszłości jako prawnicy,
– zainspirowanie wszystkich wydziałów prawa w Polsce do poszerzania wiedzy studentów z zakresu marketingu prawniczego.

Wydarzenie będą współtworzyć marketerzy, prawnicy, a także studenci prawa.

Zaproszenie przyjęli: Rafał Chmielewski (web.lex), Beata Ulrych (wizerunekprawnika.pl), Monika Muracka (marketingdlaprawnikow.pl), Mikołaj Lech (znakitowarowe-blog.pl), Joanna Parafianowicz (Pokój Adwokacki), Szymon Kwiatkowski (MarketingPrawa.pl), Ryszard Sowiński (Naveo Sowiński i Sęk sp.j.), Aneta Sieradzka (prawowtransplantacji.pl), Marcin Tomczak (Tomczak | Stanisławski), Katarzyna Przyborowska (temidajestkobieta.pl, medyczneprawo.pl, lekarziprawo.pl), Iga Bałos (sPRAWNAEDUKACJA.pl), Agnieszka Pietrzak i Dominika Kołodziejska-Koza (APDK Adwokaci), Paweł S. Pabiańczyk (,,Życie to tylko chwila, strać ją na cywila”), Kinga Mierzyńska (,,Inspiracja dla Prawnika”), Dobrawa Kozłowska (KN Pragmatica).

Dla każdego przyszłego prawnika niezwykle ważna jest umiejętność tworzenia profesjonalnego wizerunku w sieci, czy też korzystania z rozwiązań marketingowych w swojej działalności. Spotkanie będzie doskonałą okazją do zapoznania studentów z tematyką marketingu prawniczego, a także wymiany spostrzeżeń z prelegentami. Mamy nadzieję, że nasze wydarzenie będzie inspiracją dla wszystkich wydziałów prawa w Polsce do stworzenia studentom możliwości pogłębiania wiedzy na temat marketingu usług prawnych. – mówi Łukasz Kwiatkowski, Prezes Koła Naukowego Marketingu Prawniczego UMK.

Patronat nad wydarzeniem objęła Okręgowa Izba Radców Prawnych w Toruniu.,13528852_1096053730476496_8525428781342863033_n

Patronat medialny nad wydarzeniem objął serwis PolskiPrawnik.pl, Pokój Adwokacki oraz studenckie fanpage prawnicze ,,Życie to chwila strać ją na cywila” oraz ,,All I Need is LAW”.

unspecified

Zapisy dla uczestników biernych poprzez formularz: ZAREJESTRUJ SIĘ.

Koszt uczestnictwa biernego: dla studentów – bezpłatnie, dla osób nieposiadających statusu studenta – 30 zł.

Prezentacje prelegentów i wszelkie aktualności dotyczące konferencji można śledzić w social mediach: na Fanpage Koła Naukowego Marketingu Prawniczego UMK, na stronie wydarzenia na Facebooku ,,Ogólnopolska Konferencja Naukowa „marketing_prawniczy 2.0”, na Instagramie @knmpumk oraz na Twitterze @knmpumk.

 

Strona wydarzenia na facebooku: tu.

 

***

O Kole Naukowym Marketingu Prawniczego UMK:

Koło Naukowe Marketingu Prawniczego UMK działa od listopada 2015 r. Jest to pierwsze w Polsce koło naukowe skupiające się na poszerzeniu wiedzy z zakresu marketingu prawniczego. W ramach działalności Koła odbywają się spotkania z praktykami prawa oraz marketingu prawniczego. Wśród dotychczasowych spotkań można wyróżnić:  ,,Po co prawnikowi blog?” (mec. Karol Sienkiewicz, 12.01.2016), ,,Czy można odziedziczyć konto na Facebooku” (mgr Marcin Drewek, 13.04.2016),  ,,Jak wydać książkę naukową i na tym nie stracić?” (dr hab. Konrad Zacharzewski, 06.04.2016), ,,Co sprzedaje kancelaria prawnicza, czyli jak rozwinąć biznes w oparciu o wartości” (mec. Jarosław Ostrowski, założyciel i wspólnik zarządzający kancelarii Ostrowski i Wspólnicy, 22.11.2016), ,,Czy reklama szkodzi reputacji i prestiżowi zawodów prawniczych?” (debata, 07.12.2016). Opiekunem Koła jest mec. Karolina Rokicka-Murszewska, asystent w Katedrze Prawa Administracyjnego UMK. Koło wspierają studenckie fanpage prawnicze ,,Życie to chwila strać ją na cywila” oraz ,,All I Need is LAW”. Więcej informacji na Fanpage Koła Naukowego Marketingu Prawniczego UMK oraz na kontach na Instagramie @knmpumk oraz na Twitterze @knmpumk. Oficjalny hastag Koła to #lawinyou.

***

Kontakt:

Łukasz Kwiatkowski
Prezes Koła Naukowego Marketingu Prawniczego UMK

e-mail: knmp@stud.umk.pl

ogolnopolska-konferencja-naukowa-marketing_prawniczy 2.0-marketingprawniczyumk-banner

komentarze